Цветът на 1001 нощ

Il fiore delle Mille e una notte

В своята трилогия на живота“ – „Декамерон“, „Кентърберийски разкази“ и „Цветът на Хиляда и една нощ“ Пазолини се обръща към великите циклични разкази на Средновековието за да избегне задънената улица, до която е стигнало ангажираното кино на Запад. Целта му е свежо и реалистично кино, посветено на тържеството на прединдустриалното общество в цялата му енергия и спонтанност. Тази картини от миналото – отчасти история, отчасти памет, отчасти мит – са, разбира се, замислени и като критика към настоящето. Структурата на „Цветът“ е като паяжина, изплетена от сънища, в която разказите преминават един в друг без пауза или отлика, понякога се пресичат, друг път са ехо или насмешка един за друг, винаги допълвайки се.

0 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 100 votes, average: 0,00 out of 10 (0 гласували, оценка: 0,00 от 10)
За да гласувате е нужно, да имате регистрация.
Loading...

2h 10m 1974 770

Background
× Влезте в или си направете нова регистрация за да гледате безплатно онлайн!

Забравена парола? Моля, попълнете данните. Ще получите имейл с линк за промяна на вашата парола.